Bonings hus nr två ska bli glatt!

Publicerad 2013-03-15 13:37:37 i Allmänt,

Vårat andra hus (även blivande gäst hus) Ska bli ett glatt hus! Ljus grund om man tröttnar på crazy colors nån dag och sedan lantligt och gamla fantastiska möbler fast färgstarkt tror faktiskt att jag har skrivit det förut men iaf.
 
Jag vill bli glad när jag går in dit och jätte inspirerad ,happy boost fast fridfullt och det måste finnas en röd tråd så att allt gifter sig smakfullt med varandra. Det är tanken! 
 
Och vill jag ha lugnt, ljust och tanke renande i stor huset.
Jag pratar så mycket JAG, men det är för jag vet att mannen min litar på det jag gör o mitt tanke sätt hehe
Eller så går han och hatar det jag gör fast e tyst hahaha å då får man skylla sig själv för jag tuffar bara på o kör ;P
 
Nu känner jag att värmen får komma så man får mer saker uträttat annars kan inga sommar gäster komma på besök hahaha nu står ett badkar i vardagsrummet och hur mycket skräp som helst i alla vrår, värsta rysaren.
Och att gå in på toaletten ummm.... skulle nog hellde gå in på en bajamaja på en bakgata (vilket aldrig skulle ske) så då kan ni tänka dags status på 1700 tals huset hehe..
 
Vägen till harmoni är lång men börjar man inte traska så är den lika lång om ett år också ;D
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela