Äntligen till dr.

Publicerad 2013-03-13 06:03:12 i Allmänt,

I dag har jag tid hos VC nu har jag plågat mig själv länge nog, det tar typ 15 sekunder innan jag kan svälja och dricka något med kolsyra är ren tortyr, och mina ögon är svulna blodröda och glansiga, typ halloween, och lock för öronen :).
Vill hinna bli bra innan illarna kommer hem. Vill inte att det ska snurra ett varv till.
Och killarna har Inte varit på lektimmar på 1 månad vilket jag vet att de behöver för att knyta av med vänner här borta också.
Funderar på att gå till läkaren, en omväg på ca 1 timma.
Gå runt gruvan och gruvområdet, och runt en sjö.
Känns inte så lockade just nu då huset inte är uppvärmt efter natten ännu, men jag eldar på hejvilt där nere, och alla element har redan blivit super varma.
Men en sträcka med en kär vän (min kamera) så försvinner både tid och rum. :)
Ha en underbar dag ni alla där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela