11 Sept 1953

Publicerad 2013-03-02 23:09:00 i Allmänt,

 Ett ihop rullat blad av en tidning i ett hål i väggen.
Skulle bli rama skriii på vissa av reklamerna om det vore i dagsläget. Med alla ....f.....nister, bara att det finns ett sådant ord gör det hela märkligt i min värld ;P
Nu skulle d väl stå "HEN" Helst ska hon/han ha penis och bröst samtidigt eller? ....inte?
Nä jämnligt var det gäller lön borde vara självklart. Men resten...
Jag är en kvinna, min Samet är en man och vi är helt klart olika!
Men om den ena är starkare på en sak så väger den andra upp på en annan.
Och vi hjälps åt! Men...vi är bra på olika saker.
Kärlek och respekt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Snacka pris ökning ;P
 
 
 
 
Tänk att jag tycker det nästan detsamma. Så varför slakta naturen för att tjäna "pengar" i nuläget??
Fattar inte människor att det kommer stå oss så j*kla dyrt inom en snar framtid!??  Naturen är det absolut VACKRASTE som finns! Det lilla som finns kvar!
 
 
 
 
Här var det inte tal om att varna för canser utan att röka i sängen var det värsta...  vet inte om jag nästan fann något komiskt i hela alvaret. Även om det inte är roligt. Kan inte tänka mig en människa som ligger i sängen och röker, only after nuffra kanske... nä fyy.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela