Sista dagen i skolan. :(

Publicerad 2013-06-13 23:39:00 i Allmänt, Skolan,

Så var sista dagen avslutad i skolan, vemodigt :( Och pionerna jag plockat till vår lärare Roffe ja de står kvar hemma :/ för det är jag i ett nötskal. Men blomma och kruka gick jag allt och köpte på rasten och gjorde ett halv lyckat tackkort :) Jag har haft så roligt och jag hann göra en " fågelbur" och även göra klart en annan sak jag gjort som jag inte har något namn på ;P de får jag lägga upp när nu vi har köpt färg till den osv... Jag var faktiskt bara lite öm i magen i dag i skolan. Men nu sitter jag här med jätte ont och väntar på att tabletterna ska verka så jag kan sova. Ska upp kl 4... Och åka mot Stockholm , vi får se om det blir till akuten igen för detta är inte normalt! Jag tror inte på läkaren. Varför kollande han inte me ultraljud när jag bad om det efter det troliga mf med möjligt femlingar. som vi hade för några veckor sedan? Jaja jag hoppas på en bra dag imorgon iaf bättre än just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela