Halva dagen i dag.

Publicerad 2013-06-27 23:13:00 i Allmänt,

Halva dagen i dag gick åt att städa och vika tvätt gjorde dock ett stort städ fail! Jag damsög upp en hög med curry pulver ja råkade tippa ut från en öppnad påse! Fiiiiiifan... Birdi namnam bolmade ut ur dammsugaren, hittade inte någon ny damsugar påse heller så det var bara att beta av rummen en efter en med en odör fyllt åbäke efter och sen vädra för fulla muggar. Barnen delar en byrå att ha sina kläder i, den är på tok för liten så jag försöker " tryckutjämna" med att sy varsin pyjamas påse till våra små sötnosar, och varsin mindre påse till fillingar och strumpor så kan de hänga på kroken i deras rum :) är ganska trött så jag tänkte lägga mig bredvid min älskade och glutta efter valp! ;) jag var så inne för ett år sen på att skaffa vovve sen ville jag inte alls. Samet har velat ha en " riktig" hund som han kallar det en Amstaff tik och jag har blivit helt inne på att skaffa hund igen. Mina vänners vovvis skulle valpa och vi skulle ta en tik om det fanns, men tyvärr gick det hela inte som planerat alla valpar dog :( och lilla Leya fick opereras för att själv klara sig :( hemst. Så nu vill jag ha en Pomeranian (vit eller ljus cream) tik, eller en ljus orange amstaff. Om någon vet en kennel eller vän som har valpar så säg till  !! ;D.  Va orättvisa dessa ser ut men iaf:)
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-06-28 23:11:01

annars är schäfer en väldigt trevlig, lättlärd ras och perfekt på gård!
min ska bli pappa i höst =)

Svar: Jo det kan jag tänka mig :) Jag hör av mig om vi skulle få en change of heart ;D <3
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela