Fått låna mammas gamla symaskin :)

Publicerad 2013-06-27 00:07:00 i Allmänt, Pyssel,

 
 
Har fått låna mammas gamla symaskin, så i går natt efter disken var bort plockad och alla grabbarna somnat så sydde jag två spets gardiner, och nästan klart en tunika men jag måste köpa till lite spetsband. Och jag gick igenom massa gamla stuvbitar av fula tyger som jag inte kommer att sy kläder av men som kan bli gulliga på annat.
Så nu har jag börjat trokla o sy ett gäng ugglor Som ska bli gossedjur :) 
Mer av detta inlägg blev det inte. Mamis lilla Leandro har ont i örat så nu blir det till att gå dit hör jag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela