En fin dag :)

Publicerad 2013-06-29 00:26:18 i Allmänt,

I dag tittade äntligen solen fram igen och gräset hade vuxit jätte för mycket sedan förra veckan.  Jag gick ut och börja klippa gräset med en gräsklippare man drar omkring :) eftersom våran traktor gräsklippare är hel paj.. Men det funkar bra men det tar jätte lång tid så jag får gå ut i morgon med :) Bakade ett gäng kanelbullar det var jätte lång tid sedan nu, och så gick vi en lång  promenad, så lång att katterna försvann påväg tillbaka hem för de följer alltid med oss vart vi än  går :) Hoppas de kommer hem till i morrn... i morgon kommer Svärmor hit ska bli jätte roligt iaf :) Mina ögon håller på att knipsa ihop sig, så nu säger jag natten natt till er alla goingar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela