Leandros blivande lilla sovrum.

Publicerad 2013-01-07 17:14:00 i Renovering,

 
Leandros blivande lilla sovrum såg ut såhär vid inflytt.
 
 
       Samet och hans fina systeryster var här och hjälpte till med målningen i rummet
 
 
 
  Efter att det var målat kliade det i fingrarna på mig så jag skickade ut golvet.
 
 
Tyvärr är detta underbara och fina golv, för gammalt för att vi ska veta hur vi ska fåtill det "stick säkert" för små fossingar så det blir att behålla under men lägga nytt trägolv för nu.
När barnen blivit stora kanske vi kan plocka fram detta golv för jag älskar det feta bultarna/spikar eller va det nu är.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela