Kan inte sova

Publicerad 2013-01-02 05:12:16 i

Vaknade vis 3 tiden i natt, kan inte somna om fast mitt huvud värker. Vi fick köra ut en skåpbil med kartonger till vår lilla gård igår, va så skönt att komma ut igen och helt tokigt att vi ska sova där i morgon natt och flytta helt och hållet då. Det är väl det som gör att jag inte kan sova alls. Har legat och tittat på Lidingö skåpsluckor fr Ikea faktiskt mkt fina. Får se vad det blir till köket. Ska upp om 50 min, ska nog vila ögonen tills dess ;) hej..för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela