Inflytt utan internet ännu.

Publicerad 2013-01-02 22:32:00 i Allmänt,

 
Hej goingar!
 
Då hade det äntligen blivit den 2 januari 2013 och det menat, INFLYTTEN m. stort I ;)
 
Först var det till att äta en rejäl frukost.
 
Marley var sjövild, gick knappt att fånga honom på bild.
 
Sedan så åkte jag och mannen till Therese o Göran och deras små prinsar
för en snabb fik och titta på deras fina Hus, oj va det har hänt grejer sedan sist!
Verkligen Super fint!
Men som sagt det blev en snabbvisit innan det var dags att fara vidare
till mäklarna för sista pappersskrivningen
och överlämning av nycklarna.
 
 
Hos mäklaren drog det ut på tiden, då det var tekniska problem m. banken, solen var påväg ner när vi fått nyckeln. Och jag måste säga att nyckeln passa perfect till mig ;)
 
Blommor o choklad fick förra ägaren av oss också, då de varit underbart snälla och låtit oss lasta våra möbler i ett av husen lite då och då under hösten.
 
Min mamma o pappa skulle möta upp oss sedan hemma på gården.
 
 
 Sådär ja nu blev vi med hus ;)
 
Även förra ägaren följde med och visa upp husen igen och hur saker och ting fungerar, såsom ved eldning osv.
Efter det så satte vi igång med att lasta av sista lasten och började kvistlacka taken som ska målas och packa upp kartonger.
 
Forts. följer  är så trött.....:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela