08 orna

Publicerad 2013-01-18 00:01:26 i Allmänt,

Jag älskar detta med att bo i en liten by, och byborna känner till de flesta är. Här har de fullt av traditioner som vi får sätte i bruk.
Men jag kan inte komma ifrån att tänka på va 17 de kommer att tycka om oss haha
Dessa hel tokiga 08or som köpt gamla posthuset.
Haha kanske så... jag är juh som jag är och pratar mycket och hejar på människor som ja möter, oftast iaf ;P och har tokiga ideér o ganska livlig fantasi. börjar prata om ett ämne som helt plötsligt är utgrenat i ett annat hehe
Är inte rädd att kasta mig i snön och göra snö-änglar eller stå på huvet i snön.
Jag har inte direkt heller nån "viss-stil" eller följer trender, för den delen heller. Det enda som är rätt likt mig det är nog att se ut som ett troll i håret, ena dagen ett välkammat troll o andra dagen ett ruffsigt sådant ;)
Det finns juh för och nackdelar med allt, hittills har jag bara träffat super rara bybor ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela