Vår lördag.

Publicerad 2013-02-24 01:18:00 i Allmänt, Renovering,

Vi gick upp vid 7, efter att vi myst och ätit en god frukost åkte Sam o Leandro över till världens snällaste grannar, vi fick 10-12 kartonger med ved @)-)---- ett sååå stort tack till er!!! Det är så skönt att bara vara med familjen ibland utan att göra någe speciellt. Mileon har blivit sjuk också han har fått hög feber. Jag och leandro håller på med en lådpall till honom, vi tager vad vi har hemma så den blir som den blir , den får vi göra klart i morgon. Har spacklat och sågat o spikat upp lister, har ritat upp i huvudet hur jag ska göra en mini lådtrappa till leandros säng då den är lite högre. Snickrade ihop ett "druttla inte ner på golvet räcke" så han inte ska fladdra ner när han sover. Det blir bra, inte super fint men vår fina pojke e viktigare ;) i morgon kommer mamma o pappa hit ska bli mysigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela