Underbara dagar.

Publicerad 2013-02-16 16:07:00 i Allmänt, Antikt, Familjen, Renovering, Vänner,

 
 
En av min väns mamma (som även är min väninna kan man säga) och min ena gudson var här och busa ett par dagar.
  Det har tyvärr bara blivit lite halvdanna mobil bilder :J
 
 
Tack för underbara alla hjärtansdag blommor och ur gulliga albumet och allt annat dessa dagar <3
 
 
Det har varit full rulle med grabbarna o pulk åkning,
 
 
ingen var gladare än Mileon att gå in.
 
 
 
Speeddate med insperation och lite lösa planer om sommaren, renoveringar och skapande.
 
Blomster arrangemang med knopp o kvistar.
 
Jag och Tiina var på skattjakt så Tiina fick med sig hem dessa
 vackra skapelser !
 
 
 
 
 
 
Jag hittade dessa som jag vart jätte glad över.
 
 
 
 
I visthusboden hittade jag en fnutt tapet som jag tyckte va läcker
 
 
Misse följde med glatt.
 
 
Sedan en kvälls promenad med gossarna. Och titta på grannhusen.
 
 
.
 
God mat!
 
 
Nästa gång får det bli vuxenskapar glädje utan kids lite omöjligt med fokus på annat än va smågniddarna håller på med.
 
I kväll vill vi inte göra något alls mer än nödvändigt! Det blir det till att lägga upp fötterna med kuddar o filt hos mannen i soffan, men först mys middag med hemmalagad Sushi. BARNLÖSA!!!
 
Om ett par dagar kommer jag sakna killarna såå mycket. För det fattas något när allt är så tyst och lugnt och man hör vad man tänker.
Men nu.............. kan jag inte annat saga än att det ska bli underbart att få en hel vecka att pula i lugn o ro fixa klart det sista på en del grejer och endast tänka på att katterna har mat och vatten och att elden är vid liv.
Ja allt utan att få denna ständiga hjälp av små fingrar som trollar bort det mesta på några sekunder ;P 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela