Tvivale

Publicerad 2013-02-01 21:26:00 i Allmänt,

Tvivale, det gick inte att fixa den externa hårddisken.
Knut i magen. Den får ligga i vår sammling av trasiga externa + de vanliga stationära datorerna som gått under åren.
Jag lär mig aldrig att man måste typ ha 4 backup..
Det som känns lite glädjande i min sorg över dessa flera humdra 100.000 tals bilderna som nu är borta så hittade jag iaf ca 9000 bilder på ett minnes stick från indien 2012 ;D även en del av alla alla dagar som vi varit ute och busat med barnen på picknick osv..
Jag tänker positivt på dette elende nu, prins kunnig hoppas jag rida förbi vårat liv nångång och veta exakt hur man kan rädda hårdiskarna ;)
 
Jag får vara lycklig över att ha hittat min soulmate, och att ha två underbara barn, en mysig liten gård, underbara föräldrar och släkt, och vänner som man vet var man har även efter man inte sets på evigheter ;) Och sjukt glad
över att kunna njuta att bara vara mig själv, vara här o nu. I om ett år är jag nog glad över att Mileons trotsålder tagit ett steg åt ett annat håll oavsett om den dykt upp i en annan skepnad då, skönt me förändring ;P
 
 
Av alla bilder hade denna hållt sig kvar, en 1 år gammal muppo bild, qewl! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela