Morgon stund m.silver.

Publicerad 2013-02-27 10:55:00 i Allmänt,

I morse skulle vi gått till dagis Leandro var hel peppad, Mileon har fortfarande feber och Leandro kom och sa att Mileon fått fel på ögonen. Jag möts av en liten skrutt som trevar sig fram med ihop kleggade ögon och intorkat snor. Gosit, sedan efter vi tvättat av ansiktet så kröp vi ner i sängen och tittade på lite barnprogram. Sen var det frukost dags. Ostsmörgås, päron och juice. Mileon åt i dag så det var juh bra iaf.
 
Har lite ångest för dagis, vilket jag inte ska ha. Bara det att vi har knappt varit på lektimmar alls. Om inte jag har haft feta skavsåret så har grabbarna varit sjuka. 
Det STOCKHOLMs dagis bacilluskerna!!! :P För nästan varje gång det kommer från stockholm och deras dagis där, är eller blir d sjuka typ samma dag.
Faktum är att jag har varit frisk sedan vi flyttade från stockholm (förutom den förkylning som vi hade när vi flytade in ;) ) det är säkert för att man inte längre behöver trängas med sjuka människor på buss och pendeltåg.
 
Iaf efter frukost så passade jag på att putsa upp lite udda silver saker från mina "silver-skatt-jakter" som vi fick göra hos farmor i gillestugan som barn ;) Det var super roligt.Då fick vi udda gammla silver föremål, kanske då min förkärlek för just gammla ting grodde.
Nu ska jag o grabbarna fortsätta med barnbordet.
 
 
 
 
 
Jag körde en snabb puts, men det blev lite mer lyster om man säger så, dock finns mer att putsas men det är inte så noga.
 
 
 
Dr snuggles var glad efter ögontvätten och gick all in me skyddsglaset
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela