Lite mer sköningar från dagen

Publicerad 2013-02-26 23:32:00 i Allmänt, Fynd, Gården,

 
 Jag älskar apotekar diskar, så jag har hittat massor av "goodies" som jag kan ha för att få den rätte rätte feelingen jag är ute efter sedan.
 
Svårt att förklara när det finns i mina tankar. Men det jag har i tanken nu är olika lådor i olika storlekar, med olika knoppar o handtag och beslag.
 
Sådär nästan samma känsla som en vägg med ett gäng olika ramar som inte alls går i hop men allt tillsammans
gör en skön känsla som på något sätt gifter sig...
 
Haha nä nu blev det lika grötigt som i mitt huvud hehe 
 
En sak är säkert att jag kommer dra på denna tills efter vi fixat det röda mardrömsrummet. men skönt att ha en massa material att jobba med senare ;)
 
 
 
 
 
 
Jag och barnen hittade en liten barnpall som blir toppen till det blivande bordet så denna ska de
få skapa, som på deras stolar :)
 
 
 
 
 
 
Någon som vet vart dessa ska sitta? Är det nån "gömma sladden" chosan?
 
 
 
 
 
Och titta vilka fina! Älskar stämplar!! Spelar ingen roll va det är för en stämpel,
tycker det är vackra att ha som deco.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela