Kunde inte låta bli..

Publicerad 2013-02-06 00:12:00 i Allmänt, Gården, Renovering,

 
Jag kunde inte låta bli att "SKA bara" -Jag är rätt bra med just "ska bara" oavsätt om det är hemma, borta, i affärer eller på jobbet.
Men iaf..
 
Jag "skulle bara" pröva och leka lite med tanken hur man kan göra i "kontoret" med d möbler som finns.
Jag vet att jag måste ta ut hela faderullan för att måla om och måla klart i morgon.
Men genom att leka lite så har jag planer att smida om jag inte faller till sömns på en gång. 
Marley var med och fatta tycke för min rumpe plats med silver fossingar. tur är det att baken inte är allt för stor så det finns plats för misse också :)
 
 
 
 
 
 
Ja skriver lite flummigt ==> trött tecken minsann ;P
Ok ok, till saken , till bilderna.....
 
 
 
Såg ut såhär för nån dag sedan:
 
 
 
 
 
Och nu dock ofärdigt och bara ett lager färg målat inte ens i springorna..så blev tillvaron i lille rummet betydligt ljusare  ;)
 
 
 
 
 Eeh a nästan 1 lager med färg täckte det till.. ;P På bilden under ser man verkligen va lite vitt gör för ljuset. Om man ser hörnan som inte färgen räckte till alls.
Och nu är det ändå bara en liten lampa på golvet som lyser.
 
 
 
Upptäckte en rätt skön o ful påsamma gång liten lampa som hängde i taket. den får dammas av i morgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela