Inte konstigt

Publicerad 2013-02-05 09:44:00 i Gården, Renovering,

 
 
Inte konstigt att jag känner mig så sjösjuk o yr i vardagsrummet.
Ska bli så skönt att sätta klorna i väggar o golv i rummen, IN med riktigt TRÄGOLV men det blir senare i vår. Till dess håller jag mig ifrån rummen ;D
 
 
 


FOKUS är barnens rum o litet kontor/pysselrum och så på övervåningen först ;) 
 
Och eftersom vi inte har köpt pank till Leandros lilla sovrumgolv så tog jag gick jag lös med kofoten i det
blivande pysselrummet/kontoret tog bort endel onödiga hyllor osv. Så här "STILIGT" var det hehehe phhuu hjärtattack. 
Jag som är lite halv allergisk för "omålad, olutat trä",
Alla är vi olika och tur är väl det ;)
 
 
 
"Härlig" röd heltäcknings matta, och under en utsökt brun korkmatta med lite färgstänk på. Och kan ni tänka, det fanns ett trägolv under dessa.!! ;-O  Hehe såå trevligt...
 
 
Nu har jag gått lös med kvist lack och målat ett lager med vitt, både tak o väggar (nästan hela så långt färgen räckte) och ett lager med golvfärg på golvet nu är all färg slut så på tidag blir det färg köp så man kan bli klar. ;)
Vårat faktiskt svarta slit o släng skrivbord som vi hämtade gratis på "blocket bortskänkes" bara att vi bytte ut knoppen på lådan. Denna fick gott om plats, så snart kan jag sitta och klinka på tanjent bordet i vårt mini "kontor" eller sitta och pyssla med både att göra smycken o annat <3
 
 
-Det är inte hur stort man har det som räknas, utan vad man gör med utrymmet man har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela