I Dag.

Publicerad 2013-02-28 16:24:02 i Allmänt,

I dag har jag sprungit mellan gråt o skratt, skoj och bråk. Jo Bill o bull har nu båda feber, Och grabbarna har inte dragit jämnt alls. Så just nu känns det som om min hjärta ska sprängas som i nån dålig actionrulle. Så nu äntligen har båda deckat. Även om kl är 16 så tänker jag inte väcka de. Måste få ett break. Ta en dusch och invänta mannen min. så han kan kolla grabbarna medan jag tar en sväng med damsugaren.
 
Så I dag känns det inte som jag fått klart så mycket som jag tänkt..men lite har det blivit.
Barnen har "försökt" leka koja så alla täcken är på golvet i bakgrunden haha 
 
 
Fick tänka om när det kom till barnbordet då den inte fick stå ut allt förmycket
så förvaringspallen fick bli ett  förvaringsbord. Så...så fick det bli me det. ;)
 
 
 
 
 
En stressad liten Uggla m fluga fick bo på vagnen. Vart inte nöjd alls. Men den får vara där barnen tyckte om den iaf. :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-02-28 16:47:05

Jätte fint, längtar att få komma upp och titta hur ni har de..
Kramar till er alla..//Kusin vitamin

Svar: Haha ja det är ett kråkhus vi bor i nu! Man flyttar bara runt kaoset känns det som hehe man tar sin tillflykt till uthusen ;P
E B

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela