Gården skrämmer mig.

Publicerad 2013-02-26 14:07:00 i Allmänt, Antikt, Fynd, Gården,

Det är ett kusligt lugn jag känner som om vi bott här sen jag var liten, och juh mer jag skruttar runt och rensar ut en massa överallt ifrån juh tryggare känner jag mig. Sen till en annan sak. Som gör att man nästan tror på att det är "menat" att det var just vi som skulle flytta hit, är att de jag letat efter på nätet har funnits här, allt det vi sökte som familj finns här då menar jag tomt mässigt, liten sjö, båt osv. pulkbacke osv osv. Och allt för ofta så händer det som i morse frågade jag samet om han vet vad det är för något man likson slipar mönster i trä osv, han sa att han skulle titta i affären. Jag gick ut på skattjakt eftersom jag ska göra ett barn bord.
Och tro det eller ej när jag spontant tittar i en låda så hittar jag något jag tror att jag ett par timmar pratat med samet om. Det är inte första gången och det känns så konstigt bara. Men men...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela