Äntligen en fixardag/natt...lär det bli! Barnfri eftermiddag o kväll.

Publicerad 2013-02-09 15:45:00 i Antikt, Gården, Renovering,

Min älskade mamma och pappa kom över och lånade hem barnen tills imorgon förmiddag/eftermiddag så nu måste vi passa på....
 
Mamma och Pappa TACK för den super fina askhinken. Den är KLOCKREN!!! <3 @)--)-------------
 
 
Mannen min är och handlar "golv" så jag hoppas han finner rätt och kommer hem så vi kan fixa Leandros lille sovrum.... jag har 1000 projekt i huvudet. Men bara brädorna kommer hem så hoppas jag att vi grejar golvet i dag så jag kan kvistlacka och måla golv och väggen i natt. Och att jag hinner såga ut d sista listerna.
 
 
Utöver detta hittade jag en gammal låda i skjulet vi knuffa omkull förut.
 
 
 
 Denna ska jag se om jag kan göra ett förvaringsbord av till kontoret. Vi hade köpt lite större hjul förut som jag vill skruva fast och sen bara såga slipa och måla ett lock,
Med eller utan gångjärn vi får se.
 
Sedan ska jag måla om en gammal griffeltavla till barnen från ikea jag fynda på loppis för några år sedan.  Let's c va jag hinner med.
 
 
Hittade en helt underbar liten halv rosting o sketen ask med lite nuffror i verkstan. Kan bli så kär i krafs.
 
 
Nu ska jag sätta fart.
 
I morrn kommer min Becca m. familj super mysigt att träffa er, välkomna till kråkslottet hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela