Är fortfarande på sjukhus.

Publicerad 2013-12-26 11:27:24 i Allmänt,

Skulle någon komma och fråga mig om de ska gå igenom provrörsbefruktning skulle jag säga nej. Jag trodde aldrig att det var så farligt. Ingen sa något om detta. Och det finns mkt lite kunskap om vad detta är. Ingen kan nästan säga nånting mer att det är ett väldigt farligt tillstånd och att det kan bli livshotande. De senaste dagarna så har jag har sådan stor dödsångest att jag varit tvungen att ta piller för att mildra den paniken inom mig. Jag har ett mål att komma hem!  Komma hem och bli frisk. De är allt.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-01-11 13:25:14

Hej mickan. Hoppas du mår bättre snart. Är imponerad att du vågar gå igen allt igen. Dick lite förvånad att de godkände en sån procedur på dig. I vanliga fall är det inget farligt men väldigt jobbigt och påfrestande för kroppen. Har en väninna som precis blivit nekad pga pco och sköra slemhinnor. Detta tilltrots att hon bekostar ingreppet själv

Svar: Ja detta har jag aldrig vart med om innan :/ Jag är förvånad och förbannad att de missade att jag redan blivit naturligt gravid innan behandlingen, plus att hon inte tog hänsyn till att jag har PCO och har massor av ägg mer än normalt.. Behöver inte mycket för att det ska trilla ner massa ägg.. Sedan att hon inte kunde bieffekter på den medicin hon ordinerat ut. Och sa grattis o hej då sök mödravården... Istället för uppföljning på hennes misstag. :(
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela