En dag som andra :)

Publicerad 2013-08-21 20:54:00 i Allmänt, Antikt, Fynd, Gården, Renovering,

 
 
 
Goooood morgon på er alla solstrålar, nu kööör ja, full fart att renovera !!
 
 
 
Mitt favorit te odlar jag själv här på gården, smakar såå gott och doftar after eight  så nu fick det bli sista skörden för i år, först noggrant tvättade sedan hängs det på tork... så enkelt som det kan bli..
 
 
 
En fett tung tavla kommer detta bli.... om det går som jag vill ;)
 
 
 
 
I dag mitt bland renoveringen å annat så fick jag för mig att börja sortera ben, de var inte det lättaste det fanns ca 40 st till utöver dessa....Ska göra bord av vissa sälja andra och de som är udda tror jag det blir ett udda räcke av nångång :)
 
 
 
En liten vän landade intill mig :)
Så vacker!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela