Tack min fina man!

Publicerad 2013-04-30 23:23:00 i Allmänt,

 
I kväll när jag kom in efter att ha planterat ut gurkaplantan på min nyfixade tillfälliga (för i år) planterings plats, vid foten av berget. fick jag en smörgåstårta till middag av min fina Samet. Jag älskar dig älskling.
 
 
 
 
Har även sått de fröer vi köpte i går och planterat resten.  :)
 
Hittade mina favvosar sedan förra året Chocklad-Mynta så jag köpte två direkt. Hoppas på att det ska blir stoooora så jag kan torka och göra Chocklad-Mynta te.  
 
 
Sedan köpte vi vanlig mynta självklart för jag använder den massor i sallader och så vidare.
 
Nu sitter skyltarna jag gjorde av en persienn och en grillpinne på plats ;D
 
 
 
Denna häcken har Samet kämpat med idag. Jag vill ha bort denna för jag vill flytta ut vedförrådet där häcken är nu och bygga sidor osv. Men det är inte "bara bara" har nog Samet känt av i dag. I have been there done that! Allt för många gånger så jag vet att ryggen typ går av hehe 
 
 
 
 
 
Våran lilla Ayla har fått fästing, ett nytt ångestladdat moment som ska tas hand om.
 
 
 
 
 
Vi har en massa ihåliga stubbar som jag ska plantera i, tills dess har katterna jätte roligt med dessa.
 
 
På kvällen smög jag upp på berget och tittade på solnedgången bakon trädtopparna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela