Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2013-04-03 09:31:24

Fantastiska bilder! Du kan verkligen konsten att ta fram vackra saker i det mesta:) Hoppas du mår bra och att allt som ligger framför er skänker er lycka <3

Svar: Tack du fina! @)--)----------- Jotack här är livet på topp, vill ha lite värme nu bara :) Men ska kicka igång våren i fönsterbläcken och börja så frön idag :D Hoppas ni hela fina familjen mår fantastiskt, all kärlek till er <3
Vi i det gamla Posthuset

Postat av: Annsofie

Publicerad 2013-04-04 18:45:08

Visst plåtar du med en nikon? Vilket objektiv använder du?
Kram och ses snart hoppas jag :)

Svar: Japp, vi har två äldre Nikon D80 & D5000 kameror, tyvärr är teleobjektivet nånstanns som jag inte vet just nu. sen har vi bara af-s dx nikkor 18-55mm :) och en halv dålig Tamron Macro 55-200mm som bara funkar på D80'n. :)
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela