Mitt i allt smider jag planer.

Publicerad 2013-04-04 12:19:00 i Allmänt, Dagdrömmar,

Mitt i allt smider jag planer för ett par år framöver, när allt både här hemma har rotat sig, körkortet finns. Någon typ av inkomst finns. Då först Då kommer jag slå slag i saken på något som ligger mig sååååå varmt om hjärtat! Att hjälpa barn i fattiga länder.
Men då kommer jag behöva er, men mest av allt hjälp från era barn. ;)
Tror nämnligen att ska man skapa ändring för framtiden måste man involvera barnen som är framtidens vuxna.
Att de får se hur andra barns verklighet ser ut. Att kunna släppa något som är deras kanske en nalle?
För att glädja och ge någon typ av trygghet till ett barn som kanske inte har en mamma eller pappa som bäddar om dom om kvällarna.
Jag själv kan inte göra mycket, men vi alla kan göra något, tillsammans kan vi göra en hel del.
Forts. följer... men först till det grundläggande här hemma  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela