Jag är totalt slut!

Publicerad 2013-04-05 19:46:17 i Allmänt,

I dag vart dagen lite kajko men jag fick mycket annat gjort iaf.
Rensade ur två jordkällade och slängde jätte mycket skit i båthuset så vi kan lassa lastbilen sedan och få det väck, sedan krattade jag här och var och det blev massor av stooora lövhögar, krattar igenom områdena med skrot och det är inte nådigt, fifan säger jag bara och det mesta sitter fast tillhälften i is. Har jag bent och bent med kofoten och dissikerade skjulet och det va inte "bara" har ni sett gammla spikar nångång? ingen lek.
Och så var det bjälkar och plåt och papp och trä... fattar inget så nu har jag äntligen fixat sönder hela skiten SJÄLV, sedan var jag så trött, så istället för att gå in och vila som jag absolut kände för då jag bara sovit 1,5 timma i natt, så satte jag igång att mecka isär en trädkoja som var ivägen för mina planer. Jag missade att jag konkade ca 20 stycken stockar som var 1,5 m långa och rensade en rabatt. 
 
Nu ångrar jag mig.  ONT ont jag känner mig som 95.Helt mörbultad. Och min köld allergi är hemsk i år, mina händer går inte att räta ut för då spricker skinnet. På med smörj o le ;)
Tidig kväll och hoppas inga mardrömmar vill attackera min ro.
 
 
  

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-04-06 16:56:55

Var rädd om dina knän.
Jag agerade precis som du när vi flyttade in i huset,pappa fick stoppa mig med kommentaren stopp och belägg nu har du lyft ett ton marksten lägg ner och var rädd om dig. Fyra knäoperationer senare förstår jag varför. Envishet och vilja är inte alltid bra för kroppen.

Svar: Mamms va lustigt att jag sa till Samet 10 minuter innan jag läst din kommentar att jag har sååå ont i knäna. Jag ska göra mitt bästa att ta det lugnt i morgon. Det är dock så svårt, finns för mycket att göra. Jag är lika dan på jobbet som hemma. Ska alltid hitta saker att göra. Puss min mor, älskar dig och pappa <3
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela