Inläggs torka :)

Publicerad 2013-04-27 20:34:41 i Allmänt,

Känns som jag haft knökfullt var dag, och sedan har jag somnat helt slut med barnen. Samet har jobbat i Stockholm denna vecka men kom hem två  gånger spontant.  :)  i morgon blir det långt inlägg med massa bilder för som innan denna vecka är jag sååå trött och orkar inte ens starta datan i kväll heller. Speciellt slut är jag efter ett stor bråk med en 5 åring som hittar nya sätt att få sin vilja igenom. Att skriiiiiika så högt han kan,  precis som lillebror....bara för att. Tillslut fick det vara nog, in me skrikhalsen, duscha bort lorten och på med pyjamas! Gaaaaaaah  oO(*>#||#%**+£).    En vacker dag kommer man inte ens reagera om det verkligen hänt något, när det nu redan låter som om de fått en spik igenom foten när osjälvà verket typ en myra gick över foten :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela