Händer inte mycket nytt..

Publicerad 2013-04-17 21:54:22 i Allmänt,

Jag går upp fixar barnen tar bussen till dagis, tar bussen till skolan.
 
Har äntligen börjat göra mina grindar, jag har inga krav på mig alls har bara svetsat i 2,5 dag så vad kan man begära?
Har goda förhoppningar att jag ska hinna två grindar till trädgården :)
Gulliga Ida körde hem mig idag <3
Och Samet kom hem tidigare från jobbet och plockade upp grabbarna, solen sken och grabbarna slog dö på ett par timmar på både fyrhjuling och åkgräsklipparen så nu har vi tyvärr förstört hela gräsmattan.
BRA MANNEN hehe aja det är bara gräs killarna var leriga från topp till tå iaf och superglada.
Jag gick som vanligt med rumpan upp och skann ner plockade såååå mycket saker från jorden. På en kvm kanske det finns 1-3 burkar, feta ståltrådar 10 spikar kanske en halv trasig flaska så är det på minst 1/3 del av tomten dvs ca 3300 kvm o fatta då va skrot.
Ja gör inget annat nu här hemma, krattar löv som ligger typ 5-10 cm tjockt lager överallt, samlar skrot o sågar träd.
 
Har haft sprängande huvudvärk hela dagen det brukar jag inte ha, har det än så nu blir det natta bums. :)
 
Natti natt alla goingar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela