Goood morgon alla Solstrålar..

Publicerad 2013-04-04 10:23:00 i Allmänt,

 
Gooood Morgon alla Solstrålar och Åskväder, Blomrabatter och Risbuskar ;D

Jag är faktiskt ute efter erat Ris eller Ros, ni är super semst på att ge en kommentar ;D
Antingen så finns det inget att kommentera eller så orkar ni inte med sådant.
Jag skulle tycka det var toppen iaf att veta vad jag kan ändra om ni har ideér så dela med er. Kanske olika färgsättning på kommande möbelrenoveringar. Eller annat till trädgården osv.
Jag har 1000 och åter 1000 av mina egna ideér, men skulle tycka era ideér vara till stor vikt, liksom solla bort. Så kanske den 1001 ideén blir den rätta ;D

Jag är ute efter Linne tyg ofärgat eller lite åt det grå beiga hållet som jag ska ha på "köks soffan" och en annan soffa som jag la upp när vi flyttade hit. Så ett slittåligt linne tyg till bra pris? någon som vet på rak arm?

Nu ska jag slipa lite spackel jag slaffsade på igår sedan arbetsförmedlingen nästa. :)

Fick en sakna Samet knorr i magen. Det var ett tag sedan vi inte gjorde något alls utan barn. Och det blir mest att jag sitter o guppar i skutan själv Och tittar så ALLT som ska göras fast inte går att fixa utan en annan. En väl behövd helg kommer snart ;) Och jag längtar galet mycket efter att våra trädgårds maskiner kommer snart!
Need to cutta av alla äppelträd omgående för de pillar molnen i baken.

Ha en toppen fin dag, så hoppas vi på en massa mer vårtäcken där ute (såg första fjärilen för 1,5 vecka sedan)
-De ni! @)---)----------
 
 
Och en familje fest för äckliga baggar som låg i en hög. uschhha.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-04 11:33:48

Okej, då.ska du får lite ros av mig då :) Tycker det är jätte spännade att får en liten inblick i er resa mot ert drömliv. Ni göra det många önskar att de gjorde, men inte vagar eller har möjlighet till. Jag ser fram emot sommaren och att få se vad du kommer att göra med allt spännande "bråte" som nu gömms i snön. Man blir glad av att läsa din blogg helt enkelt! :)

Svar: Tack snälla, välkommen och va härligt att höra <3 Nu värmde du mitt hjärta, och orkes boosten är fulltankad ;) Man lever en gång att uppnå sina mål och drömmar är inte alltid enkelt, och de kan kännas som en omöjlighet. Men inget är en omöjlighet men det gäller att våga simma ut i okända vatten och se vart man hamnar. Det är lätt hänt att dagdrömmarna endast förblir drömmar, vilket jag gjort allt förlänge. Ändringar är inte så svåra som man kan tycka. Modet är svårare att finna. Och skiter det sig, så får man göra det bästa av det och sträva mot något nytt ;)Det är bara att skriva om du har ideér på vad jag kan hitta på :) Mvh Micaela @)--)-----
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela