Välkommen Ayla <3

Publicerad 2012-11-10 23:40:00 i Kissemissarna,

 
 
I dag spontan åkte jag och min älskade hela vägen till Kumla för att hämta hem vår lilla prinsessa <3
Som vi längtat! Hon jamade högt nästan hela vägen hem, men så fort vi kom hem så tystnade hon och var jätte frammåt och nyfiken på allt. Marley (Vår lille killkattunge) hade lite svårt att hantera situationen utan flög på stackars Ayla o ville brotta ner henne som en tiger, ja som en riktig närkamp bus katt.  Ayla sa ifrån på skarpen, inte en o två gånger och Marley bara fortsatte.
Jag o mannen somnade på soffan och lilla Ayla kom direkt och tog plats på min mage, även om denne nu inte är en kingsize modell på hehe men hon mös o jag vart helt betuttad <3 
 
Och vilken underbar familj hon är uppfödd av <3 Har lovat att ta en massa bilder och skicka adressen till min "blivande" blogg, vilket blir denna även om jag inte fått bukt om hur man gör ännu, än mindre hur man ändrar saker o ting.
En kurs i att skapa "bloggen som man vill ha den" skulle inte va helt fel just nu ;)
 
Kramar fr oss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela