Saknar barnen helt sjukt mycket!

Publicerad 2012-12-29 23:33:00 i Allmänt,

I dag bestämde vi oss fär att inte göra något alls.
Kändes som en lättnad eller snarare lyxigt att få gå runt i mjukis och se exakt så ful ut man bara kan.
Vi har gjort saker hela tiden och flackat fram och tillbaka som tokar.
Satt och kollade på lite kort som finns på datan, saknar killarna såååå mycket.
Den 3dje landar planet så den 4de kommer dom hem.
Vill bara flytta och ha hela familjen samlad som vanligt.
Massor av mys och bus och crazy kids. Saknar våra skratt, alla vi fyra när killarna kläcker ur sig hel knasiga
kommentarer som bara barn kan.
Vi hoppas verkligen att vi får ett syskon till killarna snart, i mars har vi kämpat i 1 år utan resultat än.
Förvisso är det bra om det dröjer några månader till så jag kan lyfta o konka o fixa o trixa hemma på gården. 
Storpojken frågar hela tiden hur lång tid det ska ta, för han vill ha en bebis.
Men till dess myser han med kissemissarna för fullt gulle gosen <3
  

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2013-03-08 18:08:44

Har du kollat dina thyreodea nivåer. det är nått som kan komma med åldern. min syster har precis upptäckt att hon har för låga nivåer. det kan göra det svårare att bli gravid. hon har fått levaxin nu så nu hoppas vi på bebis snart ;)

Svar: De har kollat mina ägg och jag hade överflöd så det är juh bra, men inget annat än. Det kommer nog att kolla det mesta när vi ska till kliniken för barnlösa par ;)
E B

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela